jueves, 29 de enero de 2009

NOSALTRES NO OBLIDEM


El proper dia 9 de febrer, dilluns, a les 19 hores, ens concentrarem davant el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, Passeig Lluis Companys 14-16, per a demanar Veritat, Justícia i Reparació per a les víctimes del franquisme. D'aquesta manera ens sumem a altres actes que sota la mateixa consigna es faran a la resta de l'estat el mes de febrer.

Es convoca a tothom que vulgui exigir JUSTÍCIA a concentrar-se amb les fotografies dels seus familiars represaliats pel franquisme, si pot ser amb format A-4, amb el nom d'aquest i el subtítol: assassinat o condemnat, segons el cas. Hem de posar rostre a les víctimes de la barbàrie feixista perquè no ens mirin als afectats com una xifra d'una freda estadística, sinó que vegin que sentim encara el dolor per les injustícies que es van cometre amb els nostres éssers estimats. Els antifeixistes també tenien cor, pares, mares, companyes, companys, filles i fills, familiars i amics. Nosaltres no oblidem.


Els que no tinguin familiars represaliats que portin els rostres d'en Grimau, Granados, Delgado, Companys, Puig Antich, Ruano, Baena, .... per desgràcia són molts els que esperen justícia.

Lema que es mostrarà a la pancarta:

Prou impunitat per als crims del franquisme.

Les víctimes exigim justícia i reparació de veritat.

Anul•lació del judici al President Companys i de tots els judicis del franquisme!

Associació Ateos y Republicanos
Associació Pro-memòria als Immolats per la Llibertat a Catalunya
Ateneu Republicà Gràcienc
Col•lectiu Republicà del Baix Llobregat

No hay comentarios: